Afganistan
Wat aardig dat de verzekeraar schoolkinderen geld in laat zamelen
Hte geld moet ergens vandaan komen 2,8 miljard euro per jaar plus rente dat is de schuld die de verzekeraar heeft staan
Dat nederland naar de godverdomme mogen lopen dat nederland naar de godverdomme mogen gaan